reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Šimková Filipovičová

Ľudmila Šimková Filipovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Ľudmila, som matkou troch detí a veľmi rada píšem už od malička. Už ako dieťa som považovala pero alebo ceruzku a papier za mojich kamarátov ešte viac ako bábiky. Vtedy to boli detské básničky, ktoré ma hlavne rozosmievali a teraz rozosmievajú moju dcérku. Moje písanie nie je profesionálne, ale keďže ma to veľmi baví, budem sa snažiť postaviť sa k tomu zodpovedne:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Materská dovolenka nie je len dovolenkou

Ľudmila Šimková Filipovičová

Materská dovolenka nie je len dovolenkou

Rada by som vedela, prečo sa nazýva Materská dovolenka dovolenkou? Už veľ krát som to slovné spojenie vyslovila, ale v nijakom kontexte sa mi to nespája výlučne s oddychom a relaxom. Je však pravdou, že po 14 ročnej prestávke po prvej MD som sa na toto obdobie veľmi tešila. Úplne som zabudla na bezsenné noci, prebaľovanie kojenie a plač malého bábätka a neustály dohľad nad tým krehkým stvorením. To precitnutie prišlo veľmi rýchlo a moja pamäť bola bleskurýchle späť...

  • 10. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 10
Nedeľná pokuta za parkovanie

Ľudmila Šimková Filipovičová

Nedeľná pokuta za parkovanie

Človek by si myslel, že nedeľa je deň pokoja a oddychu. Je to deň, keď sa nič nevšedné nedeje a ulice a cesty sú poloprázdne. V tento deň sa dokonca nikde neplatí ani parkovné. Aké super šťastie, bez starostí sa môžeme vybrať do centra mesta a odparkovať, kde potrebujeme bez toho, aby som si odkladala drobné na parkovné. Ako každú nedeľu som teda obvolala moje parťáčky, s ktorými pravidelne chodíme na detské omše. Skoro vždy sme štyri: dve dospelé a dve deti. Vytvorilili sme si z nedeľných dopoludní pohodovú atmosféru, pretože po omši ideme skoro vždy do cukrárne, kde debatujeme o všetkom a o ničom. Avšak dnes nám pohodu narušila nečakná, alebo možno aj čakaná pokuta za parkovanie!

  • 19. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 257x
  • 16
Úverov je veľa, ale nie pre všetkých

Ľudmila Šimková Filipovičová

Úverov je veľa, ale nie pre všetkých

Nie každý má to šťastie, že zarába práve toľko, aby si mohol zabezpečiť chod domácnosti, postaviť si dom alebo kúpiť byt a pritom mať odložené peniaze aj na nepredvídané udalosti. Takých ľudí je skutočne málo. Preto sme odkázaní požiadať o pôžičku, či už rodinu, známych alebo banku. V tom najhoršom prípade takú, ktorá nie je ničím zaručená a úroky prevyšujú celkovú sumu, ktorú si požičiavate. Reklama nás však každodenne upozorňuje, že máme veľkú kopu možností ako získať lacno a pohodlne peniaze.Je to ale vždy pravda?

  • 18. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 572x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu